|
Informatie |
|
- HOE KAN IK BETALEN?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
- Met IDEAL via uw eigen bank, dit is de makkelijkste, veiligste en snelste manier van betalen (alleen Nederland).
- Met PAYPAL, indien u een Paypalaccount heeft, hiermee betaald uw wereldwijd makkelijk en veilig, ook met uw creditkaart.
- Met Mister Cash (veel gebruikt in België)
- Met Sofort Banking (veel gebruikt in Duitsland)
- Door vooraf overmaken op onze bankrekening.
- Betalen na ontvangst, via bankoverschrijving of Paypal.
- Contant bij afhalen in Beek, Limburg.
|
- IK BEN EEN BEETJE HUIVERIG VOOR BESTELLEN VIA INTERNET
Wij begrijpen uw angst, maar dat is bij ons niet nodig. Wij proberen zo eerlijk en open mogelijk zaken met u te doen, o.a. door:
- Registratie bij de Kamer van Koophandel, dit kunt u hier controleren.
- Wij zijn bijna altijd (7 dagen per week, ook 's avonds) bereikbaar voor vragen, in het Nederlands, Engels, Duits en Spaans.
- Ons showroomadres staat op de website vermeld, u kunt ons bezoeken.
- Wij plaatsen steeds actuele foto's van de showroom op onze website
- Wij verwelkomen u graag in onze showroom, zelfs 7 dagen per week! Op de website ziet u onder "Bezoek ons!" een agenda.
- Wij gebruiken zakelijke betalingsmethoden zoals IDEAL en PAYPAL waarop controle door de banken wordt uitgevoerd.
- U kunt ook contant betalen bij ophalen in de showroom.
- Wij conformeren ons uiteraard aan de wettelijke algemene voorwaarden (zoals over retour sturen), maar proberen die als regel te overtreffen.
|
- IK BEN MIJN INLOGGEGEVENS OF WACHTWOORD KWIJT
Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Bent u vergeten met welk e-mailadres u uw account hebt aangemaakt, stuur ons even een berichtje (via "contact") en wij zenden uw gebruikersnaam (e-mailadres). Bent u uw wachtwoord vergeten dan kunt u een nieuw tijdelijk wachtwoord aanvragen via de knop "Wachtwoord vergeten".
|
- IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN
Bijna al onze artikelen zijn breekbaar. De pakketten worden daarom verzekerd verstuurd. Ondanks al onze inspanningen om de artikelen goed te verpakken, kan het altijd gebeuren dat er iets kapot raakt tijdens transport. Neem in dat geval even contact met ons en wij kijken samen naar een oplossing. Dit kan zijn herlevering van hetzelfde product, een vervangend product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Wij vragen u wel zo snel mogelijk na ontvangst, bij voorkeur binnen 24 uur na levering, maar uiterlijk binnen 48 uur, te reageren, omdat anders mogelijk aanspraak op de verzekering vervalt.
|
- KAN IK DE BESTELLING OOK OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?
Ja, geen probleem. Tijdens de bestelling kunt u een alternatief afleveradres invullen. Wij sturen de factuur dan naar uw adres. In de zending zit wel een pakbon, maar daarop zijn geen prijzen vermeld.
|
- KAN IK EEN BESTELLING RETOURNEREN?
U kunt uw bestelling binnen de grenzen die de wet daar aan stelt retourneren. Hierbij gelden de regels die opgenomen zijn in onze algemene voorwaarden. Eenvoudiger samengevat komt dit hier op neer:
- Wij stellen geen eisen aan de reden van retourzending, die keuze is aan u. Het is altijd prettig te weten waarom u iets retour wilt sturen, zodat wij onze service mogelijk nog verder kunnen verbeteren. De keuze is echter aan u of u dit aan ons wilt mededelen.
- Als u iets retour wilt sturen dan moet u dit binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden aan ons, via brief, e-mail of contactformulier op de website. Wij informeren u dan verder.
- De kosten voor retourzending zijn voor rekening van u, dit zullen in de meeste gevallen de pakketkosten van zijn. Bij heel zware of heel grote pakketten, of meerdere pakketten in 1 levering kan dit bedrag natuurlijk hoger zijn.
- Uiteraard moet u de bestelde artikelen deugdelijk verpakt terugsturen, waar mogelijk in de originele verpakking, maar heeft u die niet meer, dan minimaal in een vergelijkbare verpakking. Bijna al onze artikelen zijn breekbaar, beschadigd retour gestuurde artikelen worden niet vergoed.
- Bij aanbieding van het pakket ontvangt u een verzendbewijs van de transporteur. Bewaar dit goed, het is u bewijs van verzending!
- Na ontvangst van uw pakket storten wij zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, het volledige aankoopbedrag terug.
- Als u betaald heeft met een waardebon, dan ontvangt u geen geld, maar een waardebon van hetzelfde bedrag.
|
- KAN IK MIJN ACCOUNTGEGEVENS OPVRAGEN OF WIJZIGEN?
Ja hoor. Als u inlogt met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord, dan komt u in het accountscherm. Daar kunt u uw accountgegevens inzien en wijzigen. Ook kunt u hier het ontvangen van onze nieuwsbrief wijzigen. En u ziet een overzicht van uw eerdere bestellingen. Als u uw account geheel wilt verwijderen dan kunt u dat aan ons doorgeven.
|
- KAN IK OOK PER E-MAIL BESTELLEN?
Mocht u grote bezwaren hebben tegen het aanmaken van een account, dan kunt u ook een mailtje sturen naar informatie@elregalomexicano.nl met de artikelnummers en aantallen die u wenst. U kunt dan niet online uw bestelhistorie bekijken, maar u ontvangt uiteraard wel een factuur. Denkt u bij bestellen via e-mail aan de verzendkosten en geeft u a.u.b. de gewenste betaalwijze aan.
|
- KAN IK OOK TELEFONISCH BESTELLEN?
Liever niet, dit geeft makkelijk misverstanden met doorgeven gegevens. Mocht u bezwaren hebben tegen het aanmaken van een account dan kunt u ook per e-mail bestellen. U kunt dan niet online uw bestelhistorie bekijken, maar u ontvangt uiteraard wel een factuur via de e-mail.
|
- MOET IK EEN ACCOUNT AANMAKEN OM TE BESTELLEN?
In principe wel, dat zit zo in de webwinkelsoftware van 123webshop.nl die we gebruiken. Uw privacy is echter ten alle tijden gewaarborgd. U ontvangt ook geen irritante reclamemailtjes nadat u zich aangemeld heeft. Wij geven af en toe een nieuwsbrief uit, maar dit is hooguit 1 á 2 keer per maand. En daarvoor moet u dan bij aanmelden van uw account aanvinken dat u die WEL wilt ontvangen. vinkt u niets aan dan ontvangt u ook geen nieuwsbrieven. Op elk willekeurig moment kunt u later ook nog dit vinkje aan of uit zetten. En ook in elke nieuwsbrief staat een link waarmee u zich af kunt melden.
Mocht u desondanks toch grote bezwaren hebben tegen het aanmaken van een account, dan kunt u ook een mailtje sturen naar informatie@elregalomexicano.nl met de artikelnummers en aantallen die u wenst. U kunt dan niet online uw bestelhistorie bekijken, maar u ontvangt uiteraard wel een factuur. Denkt u bij bestellen via e-mail aan de verzendkosten en geeft u a.u.b. de betaalwijze aan.
Bedrijven moeten altijd een account aanmaken om te kunnen bestellen.
|
- WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN WEBWINKEL KEURMERK?
Er is een wildgroei aan webwinkelkeurmerken, er zijn er tientallen. Het TV-programma Radar heeft hier uitgebreid aandacht aan besteed. De waarde van de keurmerken is beperkt, ze controleren vaak weinig of niets en dus zeggen de keurmerken ook weinig of niets, het is een schijnveiligheid. Als webwinkel moeten we honderden euro's betalen per jaar om een logo te mogen voeren, per keurmerk! Wij gebruiken het geld liever voor het verbeteren van de winkel zelf en uitbreiding van het asssortiment voor u. Wij zijn altijd bereikbaar en u kunt ook ons bezoeken.
|
- ZIJN JULLIE PRIJZEN IN- OF EXCLUSIEF BTW?
Al onze prijzen zijn in euro, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Er komen geen extra verpakkings- of administratiekosten bij tenzij anders bij het product vermeld.
|
- ZIJN JULLIE PRODUCTEN OP VOORRAAD?
Een enkele uitzonderingen nagelaten wel, dan staat dit duidelijk vermeld. Van producten die op de website zichtbaar zijn, is er altijd minimaal 1 op voorraad, maar (uitgezonderd exclusieve artikelen) bijna altijd meer. Zodra de laatste verkocht is verdwijnt het product automatisch van de website. Nagenoeg alle producten zijn echt handwerk, het is dan niet (altijd) mogelijk om meerdere exact dezelfde artikelen te bestellen, daarvoor heeft u dan wel een uniek product! Er zijn wel vaak gelijksoortige producten. U kunt nooit meer bestellen dan er op voorraad is. Als u het product in het winkelwagentje plaatst en het aantal wijzigt, kan dit tot maximaal de voorraad, geeft u een hoger aantal in dan wijzigt het systeem het aantal terug naar de maximum voorraad. Bij artikelen met een keuzeknop (meestal kleuruitvoering), kunt u de voorraad niet zien, meestal zijn er dit wel meerdere. Als u het aantal wijzigt in uw winkelwagentje en dit lukt niet, dan zijn er niet zoveel op voorraad als u wenst. Neem gerust contact op of dit misschien op korte termijn wel mogelijk is.
|